Resetiranje lozinke

click to enable zoom
Učitavam kartu
Nismo pronašli nikakve rezultate.
otvori mapu
Napredna pretraga
Your search results

Što je Turistima Važno Kada Biraju Smještaj?

Objavljano na Ožujak 3, 2016 od ClickToCroatia Team

Turisti smještaj – Vjerovali ili ne, u Hrvatsku se godišnje slije 12.1 milijun turista što je čini definitivnim pobjednikom u regiji. I, iako je broj turista u stalnom porastu, ne budu svi vlasnici smještajnih kapaciteta zadovoljni posjetom.

Što zapravo turisti gledaju kada je u pitanju smještaj? Zašto bi oni baš izabrali Vaš apartman među stotinama drugih? Naravno, Ministarstvo Turizma Republike Hrvatske izdaje statistike na godišnjem nivou, ali te brojke, iako su vrlo zanimljive, ne oslikavaju psihologiju stranog gosta i njegov način odabira lokacije za odmor.

Odlučili smo istražiti ovo pitanje i pronaći odgovore koji su relevantni ne samo za Europu, nego globalno.  Na prvo mjesto na listi se ne može utjecati, ali zato su sve ostale informacije zlata vrijedne.

1. Lokacija

Lokacija je još uvijek najvažniji faktor kod biranja smještaja. Bilo da je u pitanju smještajni objekt koji je blizu željenog turističkog cilja (obale, planine) ili ne, je posebno bitan čimbenik starijim gostima zato što oni vrednuju komoditet iznad svih ostalih opcija. Mlađi putnici, također gledaju lokaciju, ali presudni faktor kod njih zapravo je…

2. Cijena

Pomislili ste da će cijena biti prvom mjestu? Na svu sreću nije, ali to ne znači da ona nije jedan od ključnih faktora prilikom odabira smještaja. Prilično je jasno da kombinacija cijene i lokacije predstavlja otprilike polovicu odluke, ali koji su to faktori koji donose prevagu?

3. Prethodno iskustvo

Ono što uglavnom prevagne kada su u pitanju turisti koji su već bili u Hrvatskoj, je prethodno iskustvo upravo o navedenom smještajnom kapacitetu koje se razmatra. Ukoliko je iskustvo bilo pozitivno i ukoliko ljetuju ponovo u istom mjestu, 99% turista će izabrati isti hotel ili smještaj kao i prošli put. Pogotovo ukoliko se radi o stranom gostu. Isto tako, moguće je čak da će ova stavka prevagnuti čak i ukoliko je negdje drugdje cijena povoljnija.

4. Preporuka od strane prijatelja ili kolege s posla

Bilo ono negativno ili pozitivno, mišljenje ljudi koje poznajemo je vrlo bitno. Iako ono nije primarni faktor odabira mjesta ljetovanja ili smještaja, definitivno utječe na donošenje finalne odluke. Iako, moramo priznati da nisu svi skloni vjerovati tuđim utiscima, ali ukoliko se dvoume između više opcija, ovo će vjerojatno biti razlog koji će prevagnuti.

5. Reputacija

Ovdje ne govorimo samo o hotelima koji posluju pod okriljem renomiranih hotelskih grupacija, pa se očekuje nivo kvalitete usluge koji i ostali hoteli bez obzira na strukturu vlasništva imaju, nego o svim vrstama smještaja na dotičnoj destinaciji. Ako se dogodilo da su određeni apartmani dospjeli na negativan glas, ili je cijeloj destinaciji ugrožena reputacija (npr. česta razbojništva), to će biti jedan od faktora za izbor drugog smještaja.

6. Specijalne ponude i promotivne akcije

Iako smo već pisali o cijeni kao faktoru odlučivanja, saznanje da je upravo cijena dio promotivne ponude probudi onaj psihološki efekt koji svi mi dobijemo za vrijeme sezonskih rasprodaja, a to je da nešto što vrijedi više dobijemo po povoljnijoj cijeni ukoliko ga kupimo odmah. Upravo zbog te činjenice, mnogi će izabrati skuplji smještaj, iako je alternativa bila jednako dobra.

7. Pozitivni dojmovi i preporuke na internetu

U današnjem „globalnom selu“ je teško nešto sakriti. Pored toliko web stranica koji nude mogućnost da iznesete vaše mišljenje među koje se ubraja i sam Google, skoro pa je i nemoguće spriječiti ljude da iznesu svoje mišljenje. Postavlja se pitanje zašto online reputacija nije važniji faktor u odlučivanju, ali ljudi su upoznati sa činjenicom da je konkurencija u mogućnosti ostaviti lažnu recenziju, ali i da sami vlasnici često da pišu hvalospjeve o svom smještaju. Online kritike ljudi definitnvo uzimaju u obzir kada odlučuju o slijedećoj destinaciji, ali vrlo često nisu presudne prilikom odabira smještaja.

8. Posebne potrebe

Postavlja se pitanje što su to posebne potrebe? Ono što prvo pada na pamet je možda lakši pristup za osobe sa invaliditetom ili da li su kućni ljubimci dozvoljeni, ali također ovdje možemo svrstati i pristup kuhinji, opciju parkinga i sve druge stvari koje nisu baš svim turistima od krucijalnog značaja. Internet pristup i klima su stvari koje ne bismo svrstali ovdje zato što su dostupni u svim ozbiljnijim smještajnim kapacitetima, i samim time neophodni.

Koliko je zapravo tip smještaja presudan?

Iako ovo ovisi od osobe do osobe, tip smještaja je prvo što turisti koji putuju van turističke agencije izaberu. Ministarstvo turizma je napravilo istraživanje u 2013. godini iz kojeg se vidi se privatni smještaj ima ogroman udio u tome.

 

Kako Vam mi možemo pomoći da turisti izaberu upravo Vaš smještaj?

Naša web stranica je dostupna na 3 jezika, njemački za turiste iz Austrije, Njemačke i Švicarske, engleski za turiste iz ostalih europskih zemalja kao i hrvatski za domaće turiste, kojih je sve više. Cijene koje mi nudimo za oglašavanje su jako povoljne, a uz to dobivate i odličnu promociju potpuno besplatno.

Pogledajte naše uvjete OVDJE.

Category: OGLAŠAVANJE

Ostavite komentar